پیرلو: باور نمی کردم یونایتد پوگبا را از دست بدهد
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

پیرلو: باور نمی کردم یونایتد پوگبا را از دست بدهد


آندره آ پیرلو، هافبک سابق یوونتوس مدعی شد که باورش نمی‌شده که یونایتد اجازه جدایی پوگبا را داده باشد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پوگبا با 105 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد منتقل شد.  این در حالیست که کش و قوس های فراوانی در این انتقال به وجود آمد و در مقاطعی صحبت از لغو انجام آن شد. حال پیرلو عنوان کرد که وقتی اولین بار پوگبا را در تمرینات دیده، باورش نمی‌شده که یونایتد اجازه جدایی او را داده باشد.


او گفت:"همیشه اولین روز تمرین پوگبا در یووه را به خاطر خواهم داشت. او خیلی جوان بود ولی استعدادش به وضوح مشخص بود. نمی‌توانستیم باور کنیم که منچستریونایتد اجازه داده چنین بازیکنی از جمع تیمش جدا شود."

 

 


پیرلو درباره رقم انتقال گفت:" خیلی از مردم خیلی چیزها راجع به رقم انتقال می‌گویند و اینکه آیا او ارزشش را دارد یا نه. ولی وقتی رقم زیادی پرداخت می‌کنید، این سوال پیش می‌آید که آیا او می‌تواند نقشی در قهرمانی ما ایفا کند؟ اگر بتواند چنین کاری کند مسلما ارزشش را دارد که باشگاه برایش هزینه کند. می‌دانیم که پوگبا می‌تواند چه کارهایی انجام دهد و می‌دانیم که سالهای خوبی در انتظار اوست.

 




:: موضوعات مرتبط: سایر باشگاه ها , حواشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: